Koulutuskalenterit

Osaaminen on valttia muuttuvassa maailmassa!

Suomessa järjestetään monipuolisesti alan koulutusta. Tästä löydät koulutuksen aiheen, ajan, paikan ja koulutuksen hinnan.

Tässä julkaistujen koulutuskalenterien lisäksi jäsenet järjestävät paljon muuta koulutusta. Osa järjestää koulutuksia vain erikseen sovittavina ajankohtina, joten näitä ei ole tuotu tähän. Jos et löydä tästä sopivaa kurssia, niin kannattaa vielä tarkistaa yritysten verkkosivuilta mitä muuta koulutusta on tarjolla. Löydät verkkosivuilta myös ilmaisia webinaareja eri aiheista.

Osaaminen on avain menestykseen, joten ilmoittaudu kursseille jo tänään, niin varmistat paikkasi!
Jos et löydä tästä tai jäsenten verkkosivuilta sinulle sopivaa koulutusta, niin ota yhteyttä: info@ccy.fi.

Autamme sinua löytämään tarpeeseesi sopivan koulutuksen.