Jäsenyys

CAD/CAM -yhdistys ry:n jäsenenä olet mukana Suomen arvostetuimmassa ohjelmisto- ja laitteistoriippumattomassa CAE/PLM -asiantuntijoiden verkostossa.

Jäsenedut

Yritysjäsenedut:

Yritysjäsenenä saat veloituksetta 5 kpl Valokynä-lehteä 4 kertaa vuodessa, 15% alennuksen Valokynän mainoksista toisto- alennuksien lisäksi, alennuksen CAD/CAM/CAE/PLM/BIM-markkinat julkaisun yrityssivuista, koulutuskalenterin veloituksetta kaksi kertaa vuodessa Valokynä-lehteen, yrityksen logon ja www-osoitteen jokaiseen Valokynään, linkki CCY:n www-sivuilta yrityksen kotisivuille. Lisäksi voidaan sopia muunlaisesta yhteistyöstä.

Henkilöjäsenedut:

Valokynä-lehti veloituksetta 4 kertaa vuodessa, messulippuja kaikille Suomessa järjestettäville merkittäville alan-messuille, alennuksia CCY:n seminaareista, yritysvierailuja, jäseniltoja, asiantuntija-apua ja puolueetonta CAD/CAM/CAE/PLM/BIM-tietoa.

Opiskelijajäsenedut:

Samat kuin henkilöjäsenellä. Opiskelijajäsenyyden edellytyksenä on päätoiminen opiskelu.

Jäsenhinnat

Jäsenhinnat ovat vuosittaisia ja sisältävät ko. jäsenryhmälle tarkoitetut edut.

Jäsentyyppi Hinta/vuosi
Yritysjäsen 350 EUR